Wednesday, January 24, 2007

Happier Note

1. kalo tersepak batu:
Jangan terus bangun, sebaliknyer anda baring dan terus berguling-guling hingga jauh dari perhatian ramai...lepas tu baru bangun bila takde org nampak..
2. kalo terjatuh basikal:
cepat2 naik basikal anda semula dan jatuhla lagi sehingga berkali-kali supaya org ingat anda saje2 buat lawak...
3. kalo terjatuh tangga:
terus bersilat seolah-olah anda dirasuk atau sedang berlawan dgn makhluk halus...
4. kalo terjatuh dlm longkang:
pungutlah sampah yg ada sambil marah2 dgn suara yg kuat, pasti org menyangka anda seorang yg amat prihatin terhadap kebersihan...
5. kalo terjatuh di dpn bus stop:
terus buat2 pengsan sehingga ada org membantu anda.. kalo takde..baring terus sampai mlm dan takde org lagi kat bus stop tu... haa... ni lah masa sesuai utk bangun semula... .
6. kalo jatuh tergelincir kt lantai licin:
tarik la kawan (atau sesiapa yg ada kat sebelah anda) utk jatuh bersama-sama supaya tak lah anda sorang je yg dpt malu...

Posted by Fr3aK[A]z0iD at 2:58 PM

Thursday, January 18, 2007

It turn out good

yesterday was a really bad dy for me.. 1st i lost my thumbdrive with all my projects inside.. and the worst part is i nid to present one of the project today(just now)..

then after that i planned to meet up with the escapians the purpose is to forget all that happened in skool(the lost of thumbdrive).. but i get a diff thing.. i nid to wait for them for freaking 2 hours.. instead of saying sori n explain y they were late.. they complain thaat they were hungry..

but on a brighter note.. i manage to complete my project.. n present it.. the lecturer seems please.. as i manage to do wat the requirements ask us to do.. so yep.. im hepi..

note to all: when u r late.. plz.. hav the heart to tell the person that is waiting for u that ull be late.. say sorry when u arrive.. not just keep quiet and act that nothing is wrong.. tui pu tui???

Posted by Fr3aK[A]z0iD at 9:36 PM

Wednesday, January 10, 2007

DOs and DONTs

dis post is not abt wat u shld n wat u shldnt do.. i dont have the rights to make the rules.. u r who u r.. u have the rights of ur ownself.. y must other ppl tell u on wat n wat not to do?? that's wat ppl call justice.. "justice" is the only guy who can set ppl's path on wat they can and cannot do.. and his partner called "law".. they are both great partners.. :D

wat im writing is abt wat we have and wat we dont have.. does it matter anyways?? y must wat we own be a measurement towards a friendship?? y must wat we own drift us apart?? y must wat we have make the friendship more dull?? y???

i just dont have the answer to all that... maybe im just a fren who ppl look for wat i have... n wat i dont have.. haiz!~

ps: this post is just a piece of my mind.. that's all..

Posted by Fr3aK[A]z0iD at 12:26 PM

Monday, January 08, 2007


actually im bored.. yep.. i have alot of things to do.. but yeah.. im the master of procastinating.. hahaha.. it's bad!! really bad.. i nid to change for the better dis new year.. but sometimes.. i just cant.. hmmm it makes me muhaimin.. nyeheheh

new year shld make one better rite?? but it seems to me like any other day.. any other year.. i shld change!! come on ppl.. motivate me!.. change for the better muhaimin! if not.. u'll die feeling regret.. hahaha!!! curse upon myself..

dis post is just out of boredom.. so u must be bored to read dis.. hahaha..

on a serious note.. sometink makes me wonder..

ppl always ask to put the past behind u where the past is always the one which make u stronger.. so tell me.. to put the past behind and forget abt it or learn the lesson from it or both?? how?? i donno.. maybe there's way.. "where there's will there's way"

Posted by Fr3aK[A]z0iD at 9:46 AM

Wednesday, January 03, 2007

Happy New Year!

gd bye 2006 n hello to 2007..

1st thing 1st.. dis year im gonna be 21 years old!!! wow.. fast aint it?? i feel like yesterday i was ten.. now.. hmm young adult.. R21 movies!!1 woohooo.. hhahahaha... ok im not that bad ok..

let's recap wat ive achieved for 2006..

for that year i started working at escape themepark.. met great frens there.. learn the joy n the pain of serving guest.. learn the world of backstabbing n hyprocracy.. learn how to handle stress with a smile.. learn to share..

for that year.. i try to be more cheerful.. put all sadness behind me.. try to be more relaxed.. until im VERY relaxed in facing any situation... VERY relaxed is not good tho.. hehehehe...

for that year.. i pass my riding licence n got myself a bike.. altho it was a normal bike.. but still im thankful to my parents for allowing me to ride after wat happened.. and because of that bike.. my money deplet fast.. very fast indeed.. but nevermind.. i learn how to be responsible of my own things..

for that year.. im 20 years old.. hehehehe

ok next plan for 2007

grad from poly.. hehehe.. cant wait for that day to come..

hope i can take every single thing seriously... no more childish actions..

hope to plan my tym well as to be fair to all my frens n families...

and alot more... haiz!!! but 1st thing 1st... i plan to celebrate my 21st bday by watching R21 movie!!! hahahahahahaha...

n yep NS here i come!!!!!

so yep.. pray hard n work smart that's the way i would like to lead..

take care everybody.. i really hope 2007 will be better than 2006

Posted by Fr3aK[A]z0iD at 9:39 AM