Tuesday, October 05, 2004

HuuuHHuuu

aku tak tau nak buat ape skrg... tgl lagi 2 min sblm aku klua umah berangkat menuju ke satu tempat... ya Allah lindungi lah aku andainya akan terjadi apa2 nanti maafkan aku...

heheh bukannya ape sejak kebelakangan ni aku mcm dah clumsy gitu.. pegang hp asik jatuh.. nak jalan asik tersandung... entah lah... mungkin dah alamt kot?? hehehe tapi takpe.. pekse dah nak dekat.. lagi dlm 2-3 weeks? n yeah besok ada POC test... written test.. wonders macam mane nak tulis ume coding tu.. haiz!~~

tapi takpe mintak leh pass test ni pasal ni POC dah lah takde supp paper.. ada je kene retake.. nanak ah.. waste 6 bulan.. ya Allah aku masih syg kelas aku!~~ hehehe..

oklah aku nak klua ni..

Posted by Fr3aK[A]z0iD at 1:25 PM

<$BlogItemCommentCount$> Comments:

<$BlogCommentAuthor$> said...

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDateTime$> <$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

Links to this post:

<$BlogBacklinkControl$> <$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>
posted by <$BlogBacklinkAuthor$> @ <$BlogBacklinkDateTime$>

<$BlogItemBacklinkCreate$>

<< Home