Monday, October 18, 2004

Yeay!!~` aku hepi

Salam Alaikum... Gd day ebribody..

aku hepi skali!!~~~ nak tau asal?? pasal aku dpt chat ngan seorg kawan lama yg gi blaja di negeri org.. yg org aku maksudkan ialah Muhammad Sufiyan Bin Jumali... argh!!~~ die lah sorg sahabat... dielah sorg teman... entah kenapa aku rasa seronok bile dpt bebual ngan die... mungkin kerana saat die hendak belyar nun jauh di sana... aku tak dpt hantar... haiz!~ entah lah... rindu kepadanya dan kepada teman2 yg lain membara tiba2...

argh!~ inilah dinamekan kehidupan... setiap pertemuan ada perpisahan... perpisahan dari segi yg berbeza2... yah mungkin ini satu ujian utk sume umat yg hidup kat dunia ini... ape yg harus dilakukan ialah tabah menghadapi semua ini... haiz!~

bukan salah aku mengeluh... tetapi... aku teramat rindu... ingin sahaja aku putarkan masa.. hidupkan kembali zaman kegemilangan antara aku dan teman2 lame... kalau memang dpt... pasti bahagia hidup aku.. tak lah sengsara sampai begini rupa... haiz... mungkin inilah manusia... bila ada arang disyukuri... bila dah takde baru nak kesal...

hanya ini yg dpt aku lakarkan buat masa ini... dan kepada sume... aku mintak maaf kalau ada salah dan silap... aku bersyukur berkenalan dgn antum(kamu) semua...

Posted by Fr3aK[A]z0iD at 3:49 AM

<$BlogItemCommentCount$> Comments:

<$BlogCommentAuthor$> said...

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDateTime$> <$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

Links to this post:

<$BlogBacklinkControl$> <$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>
posted by <$BlogBacklinkAuthor$> @ <$BlogBacklinkDateTime$>

<$BlogItemBacklinkCreate$>

<< Home