Tuesday, August 09, 2005

Post will be in malay

saturday hari paling bahagia... actually tk sgt lah pasal tkde ape yg berlaku cume bowling tournement.. n yep mula2 gantikan kawan bapak aku sekejap pasal die lom sampai n then biler die dah sampai die suro aku terus kan ajer... aku dah lah tk mentally prepared... so my team was second last hahahaha... ada 20 team total... n bapak aku nye team dpt 2nd... bagus sey!!! hehehehehe

n individual aku kat no. 55.. out of 60 org... hahahaha fifth dari bawah!!! ahaks! n my dad no. 28... hehehehe... bagus2 lah dorg seram nk main.. n i did lose confidence in the first few games.. tapi takpe lain kali leh cuba lagi since dah gain experience... hehehehe...

pastu balik umah salin baju kai baju kemeja itam yg bapak aku belikan tu... heheheh power jadi MIB... gi jemputan kai baju gitu... panas nak mam! pastu leh sempat gi orchard lagi! kat orchard org2, mat2, minah2 dan sewaktu dgnnya dah ngok aku smcm pasal aku kai al black per... budak jam! heheheh... n then mkn kat desa kartika... imagine ah! satu pinggan nasi cost $1.20.. tk ke mahal tu??? nasib baik lah ada kawan bapak aku banje... total was $117... mkn besau aritu!!!

then sunday ikut abg sedara aku race beskal!~ gerek sey! power2 lah racer aritu... tapi tak ramai pasal most of them gi KL ada race kat sane... n it was damn hot!!! aku makin gelap sey!~ dah abis race aku ikut kawan aku gi tasik.. main "jump" kat sane.. n yep... i got my 1st fall!!! wooohooo.. experience jatuh dari beskal best sey... tapi biler part nak balik lah perit... dari tamp balik hougang... kaki mcm nk tercabut... tapi sronok lah.. bila lah lagi aku leh ikut dorg lompat2... hehehehe

then tadi balik skola gi ngok wayang!!! cite wedding crashers... best giler ah citer.. aku pun nak ikut jadi wedding crasher ah!~ best ah!~ hehehehe the rating frm me is 4/5... tk leh kasi bebyk ah... rugi bintang aku... hehehehe oklah tu jer... minggu depan nanti aku update lagik...

Posted by Fr3aK[A]z0iD at 1:16 AM

<$BlogItemCommentCount$> Comments:

<$BlogCommentAuthor$> said...

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDateTime$> <$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

Links to this post:

<$BlogBacklinkControl$> <$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>
posted by <$BlogBacklinkAuthor$> @ <$BlogBacklinkDateTime$>

<$BlogItemBacklinkCreate$>

<< Home