Saturday, December 17, 2005

Bangun Pagi Dah Blog..

Check kawan-ster n got dis bulletin.. it seems interesting.. sori to hint anything.. "sape makan chili die lah terasa pedas kan kan kan??

Kenapa Pompan Cantik Pakai Tudung?

1. kenape pompuan cantik pakai tudung...
sebab dier nak tutup aurat...

2.kenape pompuan cantik pakai tudung...
sebab dier jage maruah..diri..dan keluarga...

3.kenape pompuan cantik pakai tudung...
sebab.. sebab dier cantik..

4.kenape pompuan cantik pakai tudung...
sebab dier x nak tunjuk kecantikan
dier..kecuali
pada yang berhak..

5.kenape pompuan cantik pakai tudung...
sebab dier seorang yg pandai..pandai jaga
diri...

5.kenape pompuan cantik pakai tudung...
sebab dier anak solehah...

6.kenape pompuan cantik pakai tudung...
sebab dier dengar ckp mak bapak dier..

7.kenape pompuan cantik pakai tudung...
sebab dier hormati orang lain..

8.kenape pompuan cantik pakai tudung...
sebab takut apabile dier tak pakai tudung
orang
tgk dier cantik..dan ade niat yg tak baik..

9.kenape pompuan cantik pakai tudung...
sebab tak nak diminati ramai lelaki sgt..

10.kenape pompuan cantik pakai tudung...
sebab tak nak menyusahkan orang lain..

11.kenape pompuan cantik pakai tudung...
sebab dapat pahala..

12.kenape pompuan cantik pakai tudung...
sebab dapat menghindari maksiat..InsyaAllah..

13.kenape pompuan cantik pakai tudung...
sebab supaya dpt menjadi contoh pada
perempuan lain..

14.kenape pompuan cantik pakai tudung...
sebab supaya lelaki yg beriman je yg suker
dier..

15.kenape pompuan cantik pakai tudung...
sebab mendengar suruhan nabi...

16.kenape pompuan caantik pakai tudung...
sebab rambut perempuan adalah mahkota
baginya.. jadi die tak nak sewenang2nya
menunjuk kpd lelaki..kerana jika die menunjuk
maknanya die dah tak bernilai kerana mahkota
die
telah dilhat oleh semua lelaki (kecuali keluarga)

17.kenape pompuan cantik pakai tudung...
sebab dapat mengurangkan nafsu lelaki..

18.kenape pompuan cantik pakai tudung...
sebab patuh pada suami..

19.kenape pompuan cantik pakai tudung...
sebab plg penting..die orang islam...

20.kenape pompuan cantik pakai tudung...
sebab dalam Al-Quran suruh die pakai
tudung..kalau orang Islam tp tak berpegang pd
Al-
Quran.. nak berpegang pd ape lg..??

21. kenapa pompuan canti pakai tudung...
pasal korang mmg cantik laa kalau pakai
tudung..orang lelaki mmg suka org pompuan
yg
pakai tudung...aku tahu sebab aku lelaki..

22.kenapa pompuan cantik pakai tudung..
pasai diorang tahu kalau tak pakai tudung
diorang
akan "syok sendiri" yang diorang tu lawa...rugi
laa
kalau camtu...pakailaa tudung wahai muslimah
Islam..serius ni...

23. kenapa pompuan cantik pakai tudung..
pasai dia tak moo orang lelaki suka kat dia
pasal
nafsu semata2....mesti nak kat dia pasal
agama
dan akalnya yg baik....

and i just want to add somtinks:

Biler Pompan Yang Pakai Tudung Tu Jadi Tak Cantik

1. biler pakai tudung tapi perangai mcm setan..

2. biler pakai tudung pasal die pikir rambut jer aurat die e.g. pompan yg ketawa kuat2

3. biler pakai tudung pastu kai baju ketat2

4. biler pakai tudung pasal bukan hati yang ikhlas tapi kerana terpaksa

5. biler pakai tudung bukan pasal takut tuhan tapi takut kat mak bapak

Sendiri Mau Nilai Diri Sendiri Aite?

Posted by Fr3aK[A]z0iD at 11:36 AM

<$BlogItemCommentCount$> Comments:

<$BlogCommentAuthor$> said...

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDateTime$> <$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

Links to this post:

<$BlogBacklinkControl$> <$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>
posted by <$BlogBacklinkAuthor$> @ <$BlogBacklinkDateTime$>

<$BlogItemBacklinkCreate$>

<< Home