Saturday, March 04, 2006

Maklum Lah..

1st and foremost and forecast and foreman(aper bende ni?) i would like to wish each and everyone who's bday fall in the month of feb e.g. fana and shahrul and march e.g. 'aisyah and Mak N(bday die march eh?) a hepi advanced/bleated/on the dot bday.. sori lah.. been beezee lah.. it's not that i forget ur bdays but cant make myself remember to wish u.. get it?? hahaha org giler macam aku jer paham..

ni pagi2 dah bertenggek depan comp.. hahah.. nk tido tk leh.. tapi mcm ngantok.. takpe lah.. matehari pun dah meninggi.. jgn ckp buat taik mater jer.. kalau aku tido nanti aku berpeluh.. maklumlah.. fan kat bilik aku dah rosak.. and aircon ni aku limit sendiri on tym malam jer.. so terpaksa lah aku menahan sikit kepanasan..

baru abis exam jer dah tk balik umah.. hahaha.. fierce kan?? alah bukan aper.. ada chalet ngan bebudak keje kat costa sands.. ada yg basah ada yg kuyup ada yg kering ada yg tak tau aper lagi nak kater.. hahaha.. oklah overall it was ok.. ada part mendak die ah.. aper tk yg overnite bleh dikire sey baper jer.. hahaha..

abe smlm dari chalet terus ke suntec.. buat aper?? shopping ah!~ mampos.. duit kat bank tgl baper ada hati nak shopping.. tk lah.. gi tu Fifa World Cup Trophy Tour... best ah.. dpt amik gambar ngah the REAL world cup's CUP.. alah yg color gold yg last 4 years ronaldo julang pastu cium2 tu.. ah.. cup tu lah yg aku bergambar bersame.. heee. mahal dok bende tu.. aku rasa pure gold ah..

then after that gi melepak.. aku ni pun leh tumpahkan air kat slua.. bagus kan.. sejak biler entah aku jadi selenger..

ok ah.. sampai sini jer.. nk ngok aper ada kat dapur.. perut dah *kerak keruk kerak keruk* macam katak..

Posted by Fr3aK[A]z0iD at 7:31 AM

<$BlogItemCommentCount$> Comments:

<$BlogCommentAuthor$> said...

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDateTime$> <$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

Links to this post:

<$BlogBacklinkControl$> <$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>
posted by <$BlogBacklinkAuthor$> @ <$BlogBacklinkDateTime$>

<$BlogItemBacklinkCreate$>

<< Home