Wednesday, July 18, 2007

Malay Survey

tak pernah2 buat malay survey kan.. dis wat i got from frenster

1. Hari ini hari apa?
:: bukan, hari ini hari rabu

2. Kamu bercuti/bertugas/sakit/sekolah?
:: Bertugas tugasan yg diberi orang atasan

3. Bagaimana cuaca pagi ini?
:: entah lah.. saya jaga dah tengah hari

4. Sekarang jam berapa?
:: entah.. byk sgt jam kat umah ni ada lah dlm 5 jam

5. Apa yang sedang kamu lakukan selain
bulletin ini?
:: sedang duduk sambil melihat monitor dan menaip

6. Sebelum ini apa yang telah kamu
lakukan?
:: sebelum aper?? tk jelas lah soalan

7. Kamu melakukan aktiviti itu
sendirian?
:: sorg lah.. blom kawin/nikah/sanding

8. Apa yang boleh membuat kamu senang?
:: tak adanya bende yg susah

9. Ok apa pula yang membuat kamu sedih
ketika ini?
:: tkde ape yg nk disedihkan buat masa ini

10. Malam semalam kamu tidur jam
berapa?
:: jam nye jumlah masih same

11. Alasannya?
:: pasal blom ada yg dibuang atau dibeli yg baru

12. Kegiatan apa yang kamu lakukan
malam kelmarin?
:: kelmarin tu hari aper? nak tau jugak sblm jawab

13. Kamu benci seseorang?
:: tk lsah sampai benci.. cume kurang senang

14. Sangat menyayangi seseorang pada
ketika ini?
:: yep

15. Apa yang kamu fikirkan akhir-akhir
ini?
:: saya berpikir tentang masa depan yg masih kabur

16. Panggilan terakhir dari siapa?
:: blom tau.. pasal blom akhir lagik..

17. Apa hidangan untuk makan malam hari
ini?
:: nasi dan sambal sardin

18. Perkataan yang sering kamu gunakan?
:: entah

19. Hari minggu yang lepas kamu berada
di mana?
:: di tempat kerja

20. Testi/komen yang terakhir kamu
tujukan pada siapa?
:: lupa lah pulak..

21. Adakah kamu bahagia sekarang ini?
:: alhamdulillah

22. Teringin menjadi terkenal satu hari
nanti?
:: tidak..

23. Apa yang kamu sering lakukan
selepas bangun dari tidur?
:: buka mata

24. Pada saat ini adakah kamu
mengharapkan sms dari seseorang?
:: tak lah mengharap

25. Dari siapa dan kenapa?
:: tkde saper

26. Pernah ke Las Vegas?
:: yap.. pernah

27. Bagaimana hidup kamu sejauh ini?
:: alhamdulillah..

27. Bagaimana keadaan kamu sekarang?
:: keadaan berbogel! hahaha.. ishk.. keadaan santai

28. Ada yang kamu teringin minta maaf?
:: semua yg mengenali diri saya

29. Kali terakhir kamu menangis?
:: entah

30. Ucapan kamu buat kekasih lama?
:: hindari lah dari dadah dan vandalisma..

31. Warna mata kamu?
:: cokelat gelap..

32. Di mana bapa kamu sekarang?
:: di tempat mencari rezeki

33. Pernah ditampar?
:: pernah

34. Di manakah tempat yang kamu rasa
paling sesuai untuk makan aiskrim?
:: di dalam mulut

35. Di mana kamu sekarang?
:: di rumah

36. Adakah kamu bosan?
:: sudah tentu.. kalau tidak saya tk layan awk

Posted by Fr3aK[A]z0iD at 12:17 AM

<$BlogItemCommentCount$> Comments:

<$BlogCommentAuthor$> said...

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDateTime$> <$BlogCommentDeleteIcon$>

<$BlogItemCreate$>

Links to this post:

<$BlogBacklinkControl$> <$BlogBacklinkTitle$> <$BlogBacklinkDeleteIcon$>
<$BlogBacklinkSnippet$>
posted by <$BlogBacklinkAuthor$> @ <$BlogBacklinkDateTime$>

<$BlogItemBacklinkCreate$>

<< Home